Min side
0
x

Reklamasjon og Angrerett

ANGRE KJØP PÅ MOTTATTE VARER
Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brukt produktet eller brutt forseglingen på produktet. Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Ta kontakt i forkant på post@hudprodukter.no for å melde inn retur. Vi genererer returlapp og sender på e-post. Når varen er blitt mottatt av oss vil kjøpesummen bli tilbakebetalt. Returkostnader (kr 129,-) i forbindelse med angreretten betales av kunden, jf angrerettloven § 15 første ledd, og trekkes fra beløpet som tilbakebetales. Angreretten gjelder ikke dersom forseglingen på varen har blitt brutt, eller hvis totalbeløpet er under 300 kroner.

FEIL MED LEVERANSEN
Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, kontakter på oss på post@hudprodukter.no

REKLAMASJON
Alle våre produkter blir nøye undersøkt av oss før de blir sent til deg som kunde. Skulle varen likevel være defekt ved mottakelse vil selvfølgelig Hudklinikkene AS rette feilen kostnadsfritt. Kunden må innen rimelig tid etter at h*n oppdaget eller burde ha oppdaget feilen, gi oss melding om at han eller hun vil påberope seg reklamasjon, jf forbrukerkjøpsloven § 27. Ta kontakt med kundeservice via e-post så raskt som mulig slik at vi kan avgjøre hvilke tiltak vi må ta for å utbedre mangelen. Vi sender reklamasjons-skjema, som må legges ved i pakken, og returlapp. Husk at varen ikke kan brukes etter at skaden er oppdaget.

X Lukk